Hälytysten vastaanotto ympäri vuorokauden

Hälytyskeskus tarjoaa valtakunnallisesti palvelevan, ympärivuorokautisen (24/7) hälytysten vastaanottopalvelun sekä siihen liittyvät asiakkaan kanssa sovitut jatkotoimenpiteet. Hälytyskeskus on Suomen Finanssialan Keskusliiton hyväksymä ja se on toiminnalle on myönnetty standardi taso SFS-EN 50518 (1-3).

Kameravalvontapalvelut

Hälytyskuvan valvonta

Mikäli asiakkaalla on murto- tai kiinteistöhälytysjärjestelmä, jonka hälytykset on ohjattu Virian hälytyskeskukseen, voidaan asiakkaalle tarjota lisäpalveluna hälytyskuvan valvontaa. Kun hälytysjärjestelmä lähettää hälytyksen hälytyskeskukseen, käy hälytyskeskuspäivystäjä katsomassa asiakkaan kameravalvontakuvaa IP-verkon yli. Tallentimen tekninen etävalvonta sisältyy palvelun hintaan.

Virtuaalivartijakierros

Palvelu sisältää yhden tai useamman kameran katsomisen hälytyskeskuksesta käsin asiakkaan toivomalla tavalla yhden tai useamman kerran vuorokaudessa. Tallentimen tekninen etävalvonta sisältyy palvelun hintaan.

Tekninen etävalvonta

Palvelu sisältää asiakkaan kameravalvontapalvelimen valvonnan vuorokauden ympäri. Mikäli palvelimeen tulee vika, ilmoittaa hälytyskeskuspäivystäjä viasta huollosta vastaavalle. Tekninen etävalvonta sisältyy automaattisesti sekä hälytyskuvan valvonta- että virtuaalivartijakierrospalveluun.

Luotettavaa ja tehokasta palvelua

Virian hälytys- ja palvelukeskus on kehitetty varmistamaan järjestelmien ja palveluiden luotettava toiminta. Viranomaisten hyväksymän hälytyskeskuksemme tarjotessa perinteisiä hälytyskeskuspalveluita loimme sen rinnalle palvelukeskuksen vastaamaan asiakkaiden teknisten ongelmien ratkaisemisesta nopeasti ja kustannustehokkaasti. Hälytys- ja palvelukeskuksen avulla pystymme varmistamaan asiakkaan toiminnan jatkuvuuden ja parhaan mahdollisen palvelutason.

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Asiantuntijamme kertovat mielellään lisätietoja palveluistamme. Ota yhteyttä, niin etsitään tarpeisiinne sopiva ratkaisu.